Általános Szerződési Feltételek

A coffeemaker.hu webáruház (a továbbiakban: „webáruház”) kezelője Csámpai Gyula Egyéni Vállalkozó (a továbbiakban: „eladó”), aki módjában áll meghatározni a webáruház általános és egyéb működési feltételeit. Ezek a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos rendeletekkel összhangban lettek összeállítva.

Az általános szerződési feltételek a webáruház használata és a rendelések leadása alatt szüntelen érvényesek. Ezzel Ön elfogadja a honlap általános feltételeit, ami azt jelenti, hogy elolvasta és megértette őket, valamint egyetértett velük.

Az webáruház arra törekszik, hogy a honlapon található információk állandóan időszerűek és pontosak, de fenntartja a jogot a tartalom megváltoztatására. A weboldal tulajdonosa bármikor, előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja a honlapon bemutatott szolgáltatásokat, termékeket, árakat vagy programokat. Ugyanakkor bármikor megszüntetheti a működését.

A weboldal tulajdonos védjegye csak a weboldal tulajdonos előzetes engedélyével és az általa kitűzött szabályok szerint használható fel.

AZ INFORMÁCIÓK HOZZÁFÉRHETŐSÉGE

Az eladó vállalja, hogy az alábbiakat mindig biztosítja a felhasználók számára:
1. A vállalat azonosító adatai (a társaság neve és székhelye, cégnyilvántartási szám, ahol a
társaság be van jegyezve)
2. A vállalat azonosító adatai (a társaság neve és székhelye, cégnyilvántartási szám, ahol a
társaság be van jegyezve)
3. elérhetőségi adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára a gyors és hatékony
kommunikációt (e-mail, telefon),
4. a webáruház kínálatában szereplő termékek ill. szolgáltatások lényeges jellemzőil, beleértve
az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat;
5. információk a webáruház kínálatában szereplő termékek elérhetőségéről,
6. a termékek kiszállításának módja és feltételei (hely és határidő);
7. Információk az árról, a fizetés módjáról és a kézbesítésről
8. Az ajánlat érvényességi ideje
9. Termék visszaküldési határideje (a szerződéstől való elállás és a feltételei)
10. Információk a fellebbezési eljárásról

ÁRAK

Az árak euróban vannak megadva, és nem tartalmazzák az ÁFA-t (az eladó nem adóalany), és véglegesek. Az árak a megrendelés időpontjában érvényesek, és nem rendelkeznek előre meghatározott érvényességgel. Az ajánlat a visszavonásig érvényes. Minden megrendelésre a webáruházban feltűntetett árak vonatkoznak. Vásárláskor az az ár van figyelembe véve, mely a fizetés megerősítésekor érvényes. Ha a termék ára a megrendelés feldolgozása során megváltozik, a szolgáltató erről értesíti a vevőt. A webáruház és az ügyfél közötti adásvételi szerződés (megrendelés) akkor minősül megkötöttnek, amikor a szolgáltató megküldi az ügyfélnek a megrendelés állapotáról szóló első elektronikus üzenetet. Ettől a pillanattól kezdve az összes ár és egyéb feltétel rögzített, és egyaránt vonatkozik az ügyfélre és a webáruházra.

A honlapon feltüntetett akciós ajánlatok a kitűzött időpontig vagy a készlet erejéig érvényesek. A kedvezmény más akcióval nem vonható össze.

Annak ellenére hogy az eladó igyekszik a legfrissebb és legpontosabb információkkal szolgálni, előfordulhat, hogy az árinformációk helytelenek.

FIZETÉSI MÓD

A webáruházban a következő fizetési módok állnak rendelkezésre:

Fizetés utánvéttel – a vevő a futárnak készpénzben fizet, miután az a megrendelt árut kiszállítja a vevő által megadott címére.
Bankkártyás fizetés – a vásárló az árut előre fizeti banki átutalással az eladó számlájára.
POSTAKÖLTSÉG ÉS SZÁLLÍTÁS

A vásárló a szállítási költségeket is köteles a küldemény átvételekor kifizetni, kivéve a következő eseteket:

bizonyos termékek leírása melett fel van tüntetve “az ár tartalmazza a szállítási költséget” vagy “ingyenes szállítás” megjegyzés,
a vásárló és az eladó között előzőleg más megállapodás született.
A megrendelések kézbesítéséről a GLS gondoskodik – a szállítás ingyenes. A megrendelt termékeket a megrendelés leadása során megadott kézbesítési címre küldjük.

Abban az esetben, ha a vevő a kiszállítás időpontjában nem tudja a csomagot átvenni, a szállítmány érkezéséről szóló értesítésben megadott címen veheti át.

A csomagolás vagy az árú látható sérülése esetén a vásárló köteles az eladónál illetve a szállítónál a helyszínen, a csomag átvételekor kitölteni a reklamációs jegyzőkönyvet. A vásárló az ilyen küldeményt nem köteles átvenni a szállítótól, és elutasíthatja a szállítmányt. Ha az áru átvétele idején a csomagolás sérülése alapján felmerül a gyanú, hogy a termék is megsérült ill. hiányzik annak tartalma, esetleg a csomagolás oly módon sérült, hogy abból a küldeménybe való jogtalan behatolásra lehet következtetni, viszont a vevő átvette a csomagot, ezt követően a vevő jogában áll reklamációt kezdeményezni és haladéktalanul tájékoztatni az eladót az adott helyzetről.

VÁSÁRLÁS, AZ ÁRÚ MEGRENDELÉSE ÉS A MEGRENDELÉSI ELJÁRÁS

A vevő a kiválasztott termékeket kizárólag a webáruházban rendelheti meg. Az online vásárlás regisztráció nélkül történik. A vevő minden természetes személy, aki megrendeléskor megadja az adatait. EGGOGLOW d.o.o. e.v. és a vevő kölcsönös kötelezettségeit ezen általános szerződési feltételek és a Fogyasztóvédelmi Törvény szabályozza. A megkötött adásvételi szerződés illetve a leadott megrendelés adatait az eladó archiválja, a vevő számára a szerződés úgy lesz elérhető, ha előzetes igénylés tesz e-mailban. A vásárlás előtt a vásárlónak lehetősége van a megrendelés felülvizsgálatára és a kiválasztott termékekre vonatkozó korigálásra, valamint a kiválasztott termékek mennyiségének, áránal megadására. A vásárlás akkor érvényes, miután a vásárló megerősíti a megrendelését. A vásárlás megerõsítését követõen azonban a vásárló e-mailen keresztül korigálhatja rendelését, de csak az áru kiszállításáig.

A megrendelés beérkezése, visszaigazolása és szállítása
A webáruházban történő megrendelést követően a vásárló e-mailben értesítést kap az eladótól a
megrendelése elfogadásáról. A vevő e-mailben a megrendelést követő 2 órán belül elállhat a
megrendeléstől. A rendelés lemondása esetén az üzenetben az alábbi információkat kell feltüntetni:
– az üzenet címében: Rendelés törlése;
– az üzenet tartalmában pedig:
a) rendelési szám,
b) a vásárló neve és vezetékneve, valamint
c) a vevő címe.

A megrendelés akkor kerül feldolgozásra, ha a vevő a rendelést a megrendelést követő 2 órán belül nem vonja vissza. A megrendelés visszaigazolását követően az eladó e-mailben értesíti a vevőt a szállítási időről. Az adásvételi szerződés visszavonhatatlan megkötése akkor lép érvénybe, amikor a vásárló megkapja az elektronikus üzenetet a megerősített megrendelésről.

Az eladó a megállapodás szerinti szállítási határidőn belül elkészíti és továbbítja a küldeményt.

BIZTONSÁGI FIGYELMEZTETÉS MINDEN TERMÉK HASZNÁLATA ELŐTT

A termék használata előtt feltétlenül olvassa el a használati útmutatót. Ha régebben a hámlasztás önnél reakciót okozott, ne használja a terméket. Az első használat előtt próbalja ki a terméket egy kis bőrfelületen, hogy nem okoz-e irritációt. A terméket saját belátása szerint és saját felelősségére használja.

ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS

Az eladó minden webáruház vásárlónak írásbeli számlát állít ki, amelyen fel vannak tüntetve a kötelező adatok, és a megrendeléssel együtt elküldi azt a vevő címére. A felhasználó köteles a megrendelés előtt ellenőrizni az adatok helyességét. A kiállított számlák helyességével kapcsolatos elhalasztott panaszokat a nem veszi figyelembe. A megrendelés formájában szereplő adásvételi szerződést elektronikus formában tárolják a szerverén, továbbá el van küldve a vevő által (megrendeléskor) megadott címre. Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb vásárlási feltétel rögzített, és mind a, mind a vevőre vonatkozik.

SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁSI JOG, ATERMÉKEK VISSZAKÜLDÉSE

A Fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) értelmében a vevőnek joga van a megrendelt termékek kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban kapcsolatba lépni a kereskedővel az info@coffeemaker.hu e-mail címen, és értesíteni arról, hogy visszavonja az adásvételi szerződést, anélkül hogy megindokolná a döntését. A vásárolt termékeknek a kereskedőhöz történő visszaküldését az adásvételi szerződésről való elállási határidőn belül visszavonási értesítésnek kell tekinteni. Az egyetlen költség, ami a vevőt terheli az adásvételi szerződés lemondása miatt, az áruk visszaküldési költségeinek fedezése (postaköltség).

A vásárolt termékeket haladéktalanul vagy legkésőbb az adásvételi szerződés elállási értesítés benyújtásától számított 30 napon belül vissza kell küldeni az eladónak. A megvásárolt termékeket sértetlen, használatlan állapotban, változatlan mennyiségben és eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, kivéve ha a termékek sérültek, rongáltak, elveszettek vagy mennyiségük csökkent a vevő hibája nélkül. A termékek visszaküldésekor a vevőnek ki kell tölteni egy nyomtatványt és azt eljuttatni az eladónak. A formanyomtatvány itt található. A vevőnek a termékeket a következő címre kell visszaküldeni:

2253 Tápióság, Papp Károly utca 31

Ha a vevő már kifizette a visszaküldött terméket, az eladó legkésőbb a szerződés elállási értesítés, nyomtatvány kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a fizetett összeget a vevőnek. A visszatérített tranzakció átutalás utján történik a vevő számlájára.

Annak ellenére hogy intézkedéseink jóindulatból fakadnak, a honlap tartalmának módosítása során előfordulnhatnak hibák is. Az eladó vállalja, hogy a feltárt hibákat és hiányosságokat a lehető leghamarabb helyrehozza. A e-mailben figyelmeztetheti a eladót a hibáról.

A lemondási nyilatkozat ill. a termék abban az esetben tekinthető időben visszaküldöttnek, ha a csomag időben lett feladva.

Az online vásárlás esetán az eladó nem köteles visszafizetni a vásárlónak az átvett pénzösszeget előbb, mint a vásárló a terméket visszaadja vagy igazolja azt, hogy a terméket az eladónak elküldte, kivéve ha az eladó felkínálja a lehetőséget, hogy a visszaküldendő árut maga átvegye.

GARANCIA

A webáruházunkban vásárolt termékekre azon jótállási feltételek érvényesek, melyek a magyar jogszabályokkal vannak összhangban. Garanciát az a vásárló érvényesítheti, aki eredeti számlával rendelkezik. A vásárló e-mailben értesíti a kereskedőt erről az igényéről.

A VALÓS/OBJEKTÍV HIBÁK REKLAMÁCIÓJA

A hiba tényleges, (a) ha a termék nem felel meg a szokásos használatakor vagy forgalomba
hozatalakor a szükséges követelményeknek; (b) ha az árucikk nem rendelkezik olyan külön
tulajdonságokkal, amelyek miatt a vevő vásárolja, és erről az eladó tudott illetve tudnia kellett volna;
(c) ha a terméknek nincs olyan tulajdonsága és minősége, amelyet kifejezetten vagy hallgatólagosan
elfogadott mindkét fél vagy előírt lett vona; (d) ha az eladó olyan terméket továbbított, amely nem
egyezik a mintával vagy modellel, kivéve ha a minta vagy a modell csupán értesítésként lett
bemutatva.

A valósan hibás árut ellenőrizni kell egy másik, hibátlan, azonos típusú áruval, valamint a gyártó
nyilatkozataival vagy magán az árun feltüntetett adatokkal, jelzésekkel. A vevő köteles a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt fogyasztói kifogást kellő időben közöltnek
kell tekinteni és a vevőnek igényelni kell au objektív hiba megállapítását. A hibás árura vonatkozó
további jogok érvényesítését részletesebben a fogyasztóvédelmi törvény szabályozza.

A felhasználó, aki helyesen értesítette az eladót a hibáról, jogában áll megkövetelni az eladótól, hogy helyreállítja a hibát, vagy megtéríti a kifizetett összeg hibával arányos részét, illetve a hibás árut új, hibamentes árura cseréli, vagy visszatéríti a befizetett összeget.

Kizárólag a vevő választása, melyik jótállási lehetőséget mellett fog dönteni, ez viszont nincs semmilyen
igénylési sorrend szerint kezelve. Ha az áru hibája nem vitatott, az eladónak a lehető leghamarabb,
de legkésőbb nyolc napon belül, eleget kell tennie a vevő követelésének/reklamációjának. Az
eladónak a reklamációt követő nyolc napon belül a vevőnek írásban kell válaszolnia, ha az áru hibája
vagy a szabálytalan szolgáltatás vitatott.

SZERZŐI JOGOK

A közzétett tartalmak az eladó tulajdonát képezik illetve az eladó a tartalmak felhasználására rendelkezik a szerző hozzájárulásával. Minden másolás, idézés, előadás, terjesztés, valamint az ilyen másolatok terjesztése az eladó ismerete nélkül tilos.

IRÁNYELVEK Törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

PANASZOK ÉS VITÁK

A szolgáltató betartja az érvényes fogyasztóvédelmi jogszabályokat. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy eleget tegyen a hatékony panaszkezelési rendszer létrehozásának és kijelöl egy személyt, akivel problémák esetén a vevő telefonon vagy e-mailben kapcsolatba léphet. Panaszt/kifogást az info@coffeemaker.hu e-mail címre lehet benyújtani. A fellebbezési eljárás bizalmasan van kezelve.

Az eladó öt munkanapon belül nyugtázza a panasz kézhezvételét, tájékoztatja a vevőt, hogy mennyi időt vesz igénybe a panasz vizsgálata, és folyamatosan tájékoztatja őt az eljárás haladásáról. A szolgáltató tisztában van azzal, hogy a fogyasztói jogviták alapvető jellemzője, legalábbis a bírósági egyezségi eljárás szempontjából, az aránytalanság a követelés gazdasági értéke és a vita megoldása során felmerült költségek között. Ez a legfőbb oka annak, hogy a fogyasztó nem kezdeményez pert a bíróságnál. Ezért a szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a perek békés módon oldódnak meg.

FOGYASZTÓI JOGVITÁK BÍRÓSÁGI ELJÁRÁSON KÍVÜLI RENDEZÉSE

A jogi normákkal összhangban nem ismerjünk el a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezésével összefüggő illetékeseket, akik olyan fogyasztói vitákat folytatnak, amelyeket a fogyasztó kezdeményezhet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvény értelmében. A cég, amely webáruházában árut és szolgáltatásokat kínál magyarországon, a saját honlapján teszi közzé az elektronikus kapcsolatot az online fogyasztói perek rendezésével kapcsolatos platformhoz (SRPS).

Az említett rendelet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvényből származik, az
Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete (2013. május 21.) a fogyasztói jogviták online
rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói
online vitarendezési irányelv)

Vállalkozás adatai:

Eladó a Weboldalon elérhető online képzés, tanfolyam esetében:

Telephely: 2253 Tápióság, Papp Károly utca 31.

Levelezési cím: 2220 Vecsés, Zrínyi utca 90/b.

Eladó elérhetősége: info@coffeemaker.hu

Nyilvántartási száma: 55520412

Adószáma: 56827279-1-33

Telefonszáma: +36 30 532 7851

Területileg illetékes szakmai kamara: Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara

A szerződés nyelve: magyar

Email: info@coffeemaker.hu

hu_HUHungarian

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy már az első vásárlásodnál is felhasználhasd 10%-os kedvezményünket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy már az első vásárlásodnál is felhasználhasd 10%-os kedvezményünket!